El berenar impossible

La companyia el fa perfecte

Andrea Valverde a MOB

IMG_3465

“M’encanten els dilluns”. Així va ser com em vaig adonar que la dona que tenia davant era una dona diferent a la resta de les persones que coneixia.  També ho vaig confirmar amb el primer fet: em va citar al MOB, un espai de coworking albergat en una antiga fàbrica tèxtil. Mentre em fa una ruta per l’espai i m’ensenya uns tampons que utilitzava l’antiga fàbrica per serigrafiar, m’adono que l’Andrea és extremadament inquieta, com una explosió. Una dona eclèctica que és capaç d’invertir el temps, que duu emmanillat al canell amb un rellotge, en mil coses diferents. Actualment treballa a pajarerianewton, una productora de comunicació especialitzada en el relat de marca on va acabar després d’haver saltat per altres feines diferents. Mentre m’explica d’on prové el nom, s’adona que no ha tret res per berenar i apareix amb tres pots de melmelada fruit d’un dels seus altres projectes, Mermeladas Amor de madre, que comparteix amb la seva companya de pis ―gairebé diria germana― Sara. Decideixo obrir el de pinya i es capfica que m’endugui els altres dos. Aficionada al ganxet, a fer de DJ amb la Sara o a llegir, em confessa que no sempre té temps per fer tot el que voldria i parlem de l’esperit de guerrera que duu a dins, de mantenir-se activa, d’absorbir coneixements de tots aquells que la rodegen ―un dels avantatges que té el fet de compartir l’espai del MOB amb gent d’altres disciplines. Ja cap a casa, cansada i sense que hi hagi manera de trobar un autobús que em porti al barri, m’adono que les ganes de l’Andrea es contagien i anoto, a la llibreta que m’ha regalat, quatre o cinc projectes més que hauré de dur a terme en algun moment.

Al berenar anterior, en Jordi va demanar a l’Andrea per què la seva vida valia la pena ―la seva i no una qualsevol―, i ella va contestar que val la pena perquè té moltes ganes de fer coses i ho reivindica.

Podeu seguir-la a Twitter: https://twitter.com/leftyheart

2 comments on “Andrea Valverde a MOB

  1. ilusRuben
    November 16, 2013

    eh! jo també vull berenar mermelada d’aquesta… (trio la de platan)

Leave a Reply

Information

This entry was posted on November 16, 2013 by and tagged , , , , , , .
Ada Klein

Porfolio.

calseixanta1.wordpress.com/

Entre l'Ofèlia de Hamlet i la de Mortadelo

...en somnis reals...

slow pics, slow words, slow dreams

Destralades

Bienvenidos a mi mundo. Una mirada a aquello que me llama la atención & roll

noemozica & her stuff

art, handcraft, home style and personal private stuff blog

Agrupació d'Arqueòlegs de Catalunya

Professionals de l'arqueologia que expliquen el sector al món.

The Zombie Blog

Surviving The Zombie Apocalypse

aïllat [...davant l'abisme]

Blog de J. M. Vidal-Illanes

Margarides i albercocs

Un llibre de cuina sense receptes.

O lo comes o lo dejas

La companyia el fa perfecte

